Zeker, contentmarketing gaat over creatieve storytelling. Dat blijft de basis en daar ligt onze liefde voor het vak. Maar laten we eerlijk zijn, storytelling, hoe inhoudelijk en liefdevol ook,  blijft een commodity zo lang die verhalen niet renderen. Contentmarketing volgens Scripta draait om het perfecte samenspel van Content, Community & Conversion. Dat is het spel en zo willen wij het spelen.
 

Brand as a publisher

"We zien dat merken hun crossmediale content steeds vaker willen ontsluiten in een afgewogen mix van gekochte én eigen kanalen. Ze willen authentieke en eerlijke merkverhalen delen met hun klanten en prospects. Eigen videoplatforms, mobiele devices en social platforms zijn hierin dominant”

David Vink

 

Contentecosystemen

 
"Een dialoogplatform zonder dialoog is als een community zonder leden of een website zonder traffic. En dat komt nog steeds voor helaas. Wij geloven in contentecosystemen, waarin web-, social en online videocontent in optimale balans zijn met events, campaigning en inbound marketing. Dat levert optimale content met merk- en klantwaarde.
Henk Jacobs