Laten we het maar zeggen zoals het is, het gaat in ons vak veel meer over content maken dan over content marketen. En ook al vindt ongeveer elke Scripta’er het bedenken en maken van creatieve content het mooiste vak van de wereld, we mogen vooral niet gaan denken dat we er zijn zodra we die fijne video, scherpe app of dat strakke magazine opleveren. Mooie content maken is een feestje, maar ook een vanzelfsprekendheid. Maar mooie content is pas goede content als hij converteert naar méér. Meer verkeer, meer verkoop, meer verbinding of meer vertrouwen. In jouw merk, jouw diensten en jouw contentkanalen.
 
Scripta beschouwt meetbare conversie als harde bewijslast van eigen kunnen. Daarom meten en toetsen wij al onze content, leiden wij de Leerstoel Contentmarketing, verzorgen wij conversie-workshops en zijn onze mensen gecertificeerd in monetizing van online video en social media. Scripta beschikt over eigen specialisten in alle contentdragers, data en digital marketing. En Scripta is het enige Nederlandse contentmarketingbureau met een eigen conversiebedrijf: 47 Conversion Agency. Een volle dochter, werkend vanuit ons Amsterdamse hoofdkantoor 47 Knowledge Mile. Waarmee we maar willen zeggen: wij rekenen onszelf graag af op jouw contentrendement.