Zonder inspirerende content geen engagement. Zonder engagement geen activatie. En zonder activatie geen conversie. Creatieve content laten renderen, dat is wat wij voor je doen.
 
Nou is content natuurlijk een wijds begrip. En zo breed benaderen wij het dan ook. Onze contentconcepten ontstaan crossmediaal en digital first, maar schakelen soepel door naar video, animatie, print, experience of point of sales. Helemaal toegesneden op wat jouw klant op diens klantreis wil horen, voelen, zien of delen. Op elk moment, op elke plek, op elk device. Want content slaapt niet.
 
Al bij de oprichting, ruim een kwart eeuw geleden, was Scripta top in video, televisie en redactie. En tot de dag van vandaag wordt dit contentpalet alleen maar rijker. Kijk alleen al naar de groei van online video, Facebook, Instagram of Pinterest, om er maar eens wat te noemen. Wij omarmen elk nieuw medium en zoeken er de best renderende toepassingen bij. Van experience tot native content, van push tot social, van tv tot over the top en van online video tot branded journalism … Andere dragers vragen andere content. En dan wil je die content dus optimaal toepassen, aanpassen en hergebruiken. Content houdt nergens meer op, is grenzeloos rijk en meetbaar effectief. Daar willen wij jouw voordeel mee doen.
 
Wij vinden dat content een serieuze wetenschappelijke basis verdient, en daarom is Scripta al weer heel wat jaren voorzitter en curator van de Leerstoel Contentmarketing aan de Universiteit van Amsterdam. Want content is pas goed als we weten dat het werkt en waarom, bij wie en wanneer.