Het bredere perspectief. Wie zijn we, wat doen we, waar gaan we naartoe? Zomerse bespiegelingen vanaf een Grieks strand, een Zwitserse bergtop of aan het begin van 770 km Route du Soleil.

Maar we zijn weer terug. Vol frisse energie aan het dagelijks werk! Of niet? Gaan we het helemaal anders doen? Graag houden wij het vakantiegevoel nog even vast en plaatsen het dagelijkse werk in het bredere perspectief. Dat doen we ook met steeds meer van onze klanten tijdens inspirerende contentmarketing workshops. Komen de merkwaarden en strategische communicatiethema’s nog wel voldoende tot hun recht in de interne en externe middelen? Hoe staan die middelen trouwens in hun product life cycle? En die doelgroep en ijkpersonen, bestaan die eigenlijk nog wel? In de waan van de dag staan we hier niet altijd bij stil; tijdens de contentmarketing workshops des te meer.

Het resultaat is altijd verfrissend: een praktisch toepasbare contentmarketing strategie, in lijn met concrete en meetbare merk- en communicatiedoelstellingen, gebaseerd op techniek en kennis van nu. En vol van nieuwe inzichten en energie. Laat die herfst nu maar komen!